aku nakk samsung galaxy !!~

uhuhuhuhuh ~! :(
aku mnat wer smsung tuhh ~! HAHA ~ mnat sja lala ~! spa nax bli kt aku nih ? klau gtaw mak aku,,.aku dh taw mak aku msti tak lyan ~! HAHA ~ sbb bykk sgt dahh aku mnat ~ hUUUHUU
mak aku bkn maw bli pom ~ huuuuu ~! tape lahh ! biaq ah ! t aku kja aku bli lahhh ~!
aku ada dah enct satio tuhk ~! aku jemu dahh ~! HAHA ~ tp aku bsyukur sgt2 ad enct tuhkk ~!
HUHUK ~ tp aku mnat galaxy tuh ~! huhu ~ aku gtaw si bie aku nnt law kwen jgn lupo buat hntaran enct galaxy tuhh ~ HAHAHAHA :D si bie aku ckp ingshaallah klau ad rzeki ~ mntak2 ad lala ~! heee :P
sabo jaa lahh ~! ingshaallah nnt impian aku akn trcpaiiii~!! yahuuu ~!

aku nax tnjuk pic enct aku y aku ada dah skarag nihh !
HAHA ~ jemu dahh ~! satio aku wrna silver ~!


             nih enct ckunk akuu ~! HAHA ~! sebijik mcm nihh ~! jemu dahh ~ huuhu




            aku mnat enct nihh ~! mnat werrr ! cmpai mmpi2 ~! HAHA ~! terokk2~!!
                                kna bli lahh klau mcm tuuhh ~tp lmbat lgi lahh ~!


          uhuhuhuh ~! mnat2 ~!! cpa y nax tlg hdiah kn ? di alu2kan ya ~!! HAHAHA


#aku mnat galaxy uhh~!! heeee :)) tepa lahh~ aku kna bsabo ~! nnt2 dpt lala tuhhkk ~ HAHA
kna angan2 dlu ~ HUUUUUUU ~~! >.<
TY membaca♥sayang awok =)

No comments:

Post a Comment